Voor onze opdrachtgever in Apeldoorn zijn we op zoek naar een allround Administratief Medewerker voor 16 uur per week. Je wordt de rechterhand van de directie en neemt alle administratieve zaken, zowel financieel als algemeen, uit hun handen.


Dit ga je doen
Financiële administratie, deze bestaat uit het inboeken van in en verkoop facturen, salarissen en contactpersoon zijn voor het accountantskantoor.

Financiële administratie, deze bestaat uit het inboeken van in en verkoop facturen, salarissen en contactpersoon zijn voor het accountantskantoor.

Algemene administratie, zoals het bijhouden van verzekeringen/polissen, contracten, personeelszaken en meehelpen organiseren van workshops en trainingen. Daarnaast het onderhouden van contacten met klanten en leveranciers.

Dit breng je mee 

  • Je bent minimaal in bezit van een afgeronde MBO-4 opleiding financieel administratief of je hebt 2 jaar of meer ervaring hierin;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Zelfstandig en accuraat kunnen werken;
  • Een stevige persoonlijkheid die zowel leveranciers als klanten te woord kan staan wanneer nodig;
  • Enige kennis en ervaring met het ontzorgen van directie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Dit kun je van ons verwachten

  • Zeer flexibele werktijden die jij zelf mag indelen
  • Een goed salaris, passend bij je kennis en ervaring;
  • Uitdagend werk binnen een informele organisatie (12 consultants);
  • Extra scholingsmogelijkheden wanneer nodig;


Meer informatie? Bel met Arjan Kalhouri, 0626146344.
Of solliciteer door je cv te sturen met een korte motivatie naar akalhouri@recruitforces.nl.